DECLARATIA PRIVIND STRATEGIA CALITATII

 
 
    Subsemnatul, in calitate de Presedinte al S.C. GIMART IMPORT EXPORT S.R.L. - CALARASI, ma angajez sa introduc o politica directionata catre excelenta cu intentia declarata de a deveni mai peformanti decat competitorii nostri. In acest sens ne vom stradui a indeplini in totalitate solicitarile, cerintele si asteptarile clientilor, astfel incat numarul clientilor va creste, reclamatiile se vor micsora si preturile de cost se vor reduce.
In acest scop am stabilit Politica Calitatii companiei care este in conformitate cu cerintele standardului international ISO 9001:2008. Aceasta formeaza fundamentul Sistemului de Management al Calitatii care va fi operat de noi toti in cadrul organizatiei. Trebuie ca fiecare director, sef de departament sau angajat sa cunoasca politica de calitate si procedurile corespunzatoare si aplicabile fiecarei activitati sau departament. Responsabilitatea pentru realizarea calitatii este a fiecaruia dintre noi indiferent ca ne desfasuram activitatea in sectorul operativ, in sectorul administrativ sau contabilitate, etc.. Declar angajamentul meu total pentru indeplinirea politicii si a obiectivelor in domeniul calitatii prezentate in Manualul Calitatii si preocuparea permanenta pentru imbunatatirea Sistemului Managementului Calitatii implementat in cadrul societatii;
Cu totii trebuie sa intelegem ca obtinerea calitatii se construieste in cadrul produselor noastre prin planificare atenta, grija fata de detalii si directionare catre oferirea de produse mai bune in asa fel incat solicitarile si asteptarile clientilor sa fie indeplinite. Desemnez pe Seful compartimentului de management al calitatii protectia mediului si a muncii, ca Reprezentant al conducerii pentru calitate pentru: . asigurarea implementarii si mentinerii in cadrul S.C. GIMART IMPORT EXPORT S.R.L. - CALARASI a Sistemului Managementului Calitatii ;
. raportarea permanenta a stadiului implementarii si a functionalitatii Sistemului Managementului Calitatii, pentru a fi analizate in vederea corectarii si imbunatatirii. Sistemul Managementului Calitatii va fi evaluat in mod regulat in cadrul analizelor efectuate de conducere, prin programul aprobat de audit intern dar si de catre organisme de ceftificare, pentru a se asigura eficienta lui continua. Voi acorda o atentie deosebita rezultatelor acestor audituri. Pentru a avea si o masura a succeselor noastre in reducerea deficientelor, vom acorda o atentie marita costurilor legate de calitate, care ne vor oferi imaginea pretului pe care il platim pentru neefectuarea produsului RIGHT FIRST TIME.



Ion Gheorghe - Presedinte